Javascript Slider  

Kacagva megy le 6-8 kg! >>


Ízletes ételekkel, bőséges táplálkozással edd magad karcsúra!


A fehérjediéta során a fogyás elsősorban a zsírraktárakat érinti. Az izom marad! :-)


 

RECEPTGYŰJTEMÉNY

Napi hatszori étkezéssel, csökkentett szénhidrát bevitellel táplálkozol: A lerakódott zsírt égeted el úgy, hogy közben megőrzöd az izomszövetedet!
Kezdjük az általánosan ismert diétás ételekkel: a palacsintával és a és a brownie-val:

Jó étvágyat az egészséges ételekhez!


 105 kg-ról 189 Hgmm vérnyomással indultam, lihegtem, nem fértem el a ruháimban. A NEWWAYDIET segítségével most maratoni futásra készülök, havont több, mint 100 (!) kilométert futok, újra 10 évvel ezelőtti méretű ruhákat vásárolok! :) Gyere velem Te is! HA én megcsináltam, akkor Te is meg tudod csinálni!

Fogyótársat keresek,
Szabaduljunk meg a fölöslegtől!



25 kilót fogytam 4 hónap alatt, a döcögős kocogástól eljutottam a 12 km futásig - de ez még nem elég!

Újabb tizest akarok leadni, ehhez a programhoz keresek társakat magam mellé, mert együtt könnyebb!

A NEWWAYDIET segít az ideális testsúly elérésében! Fogyás gyorsan, jojóhatás és koplalás nélkül! Változatos étrenddel , vidáman és nem koplalva, dietetikus és orvosi támogatással - tehát az egészségünkre vigyázva adjunk le havi 6-8 kilót!

Az eddigi eredményeim:
2019. március 31-én belekezdtem egy programba, aminek a hatását már többen láthattátok több internetes felületen is.
A változás sikerét már júliusban élvezhettem, akkor ennek megörülve egy picit nyaralni kezdtem..  ..de azóta is tartom az elért súlyt minden különösebb nehézség nélkül!

Most azonban nagy fába vágtam a fejszémet, beneveztem egy félmaratoni futóversenyre!
Még 10 kilótól szeretnék addig megszabadulni, ezért újra jön a jól megszokott program. :)

Ha Te is szeretnél mihamarabb átalakulni, meglepni magad egy fittebb külsővel és jó közérzettel, akkor csatlakozz hozzám, együtt sokkal könnyebb!
A módszert átadom, az úton együtt megyünk végig!

A futáson túli sportomat a www.szintorna.hu órarendje szerint szervezem.

Változzunk együtt!  Érjük el a célunkat!



Önállóan belevágni valamibe nagyon izgalmas dolog - de nem feltétlenül biztonságos!
Diétás programunk mindig személyre szabott, és mentoraink a teljes időtartam alatt folyamatosan segítenek a résztvevőknek!

Egyenes út a fogyáshoz!

A négy fázisból álló testsúlycsökkentő program INGYENES konzultációval és állapotfelméréssel indul,
a mért adatokat kiértékeljük és analizáljuk.
A konzultációkat két hetente ismételjük, így nyomon tudjuk követni a változást és ha szükséges, egyénileg módosítni tudunk a ketogén diéta programon.

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!

Kifogások, kifogások..

Van aki eleve fenntartással gondol arra, hogy mindenféle porokat kell vízzel kikutyulnia és azt a homok-ízű löttyöt kell innia hetekig - hát ezt én sem bírnám ki!
Hidd el, (ne hidd el, kóstold meg!) a kakaós csiga és a csécsi szalonna helyett a Csoki-karamell vagy az Erdei gyümölcs müzlit reggelizve is jól laksz majd, és a szervezeted hamar átáll az alacsony szénhidrát, de magas fehérje tartalmú ketogén étrendre!
Én is nehezen kezdtem hozzá..
Addig vártam, amíg a vérnyomásom már olyan magas volt, amit az orvos nagyon rosszallóan közölt velem :(
Elkezdtem a ketózisos étrendet, és a második héten már eszembe sem jutott, hogy "bűnözzek"!
Boldog voltam, mert megindult a súyom (és a vérnyomásom) lefelé, én pedig a lépcsőn beszélgetve, olyan tempóval megyek fölfelé, hogy barátnőim nem bírják szusszal mellettem!

Minél több ételt készítesz el a ketózis-diéta alapanyagaiból, annál inkább "belejösz" a fehérjeporos főzésbe, és minél többet fogysz, annál inkább vágysz újra a mozgásra! Egy önmagát gerjesztő pozitív folyamat indul be a fehérje diéta alkalmazásával!

Egy idő után kialakul a "flow-érzés":
Én a futásban találtam rá (teneeager korom után ismét) arra a csodálatos valamire, ami elrepít a konyhapulttól a sport, a mozgás területére!

Mi a titok?

A titok az, hogy a ketózisban akármilyen edzésre járunk, a zsírunk csökken - és nem csak a felszíni, hanem a zsigeri zsír is!
Ha átáll a szervezetünk a felesleges zsír elégetésére, az edzésekkel az izomtömegünket építjük - előnyünkre megváltozik a testünk felépítése, a megjelenésünk, az önbecsülésünk!
Fontos, hogy megtapasztald a saját tested arányainak a változását, de fontos az is, hogy ezt mérésekkel dokumentáljuk!

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!

Az INGYENES konzultációk alkalmával, kalibrált orvosi mérleggel állapítjuk meg a kor és a magasság függvényében a következő értékeket:

És a cukorbetegség?

Nagy esélye lesz annak, hogy aki cukorbeteg, az újra gyógyszerektől független életet élhessen. Általánosságban elmondhatjuk, de a cukorbetegségnél még inkább, hogy ha úgy tápláljuk a testünket, ahogy az igényli - és ketogén étrend erre az egyik legalkalmasabb mód - akkor a szervezet meg tudja gyógyítani önmagát!

Persze nem szabad "hűbelebalázs" módjára étkezni és gyógyszerezni, az orvosi felügyelet elengedhetetlen ilyen esetekben! A doktor segít beállítani a gyógyszereket, ellenőrzi a diétát, és valószínűleg abbahagyja az inzulin injekciók receptjeinek megírását is! :))

Orvosi és dietetikus támogatás

Fontos tisztában lenned saját egészségi állapotoddal! A teljes program alatt privát levélben kérdezhetsz tanácsadó orvosunktól és dietetikusunktól!

Ha áttérsz arra az étrendre, amivel mi már leadtuk a felesleges súlyunk 20-30%-át, akkor kb. a második héten megdöbbensz majd az elért sikertől!
Én 10 éves hiábavaló próbálkozás után a ketogén étrenddel soha nem tapasztalt gyorsasággal kezdtem fogyni, és minél több kiló ment le rólam, annál inkább meggyőződtem a számomra újfajta és szokatlan étkezési program létjogosultságáról!

Ketózisban fehérje diétával

A ketózisos testsúlycsökkentő étrend önfegyelmet követel..
Az előírásokat maradéktalanul be kell tartani, ha a zsigeri zsír és a test zsír százalék értékét csökkenteni akarjuk!
Az izomzatunk ezzel párhuzamosan épülni fog - persze ehhez ingerre van szükség, a mozgás, a test fizikai edzése ugyanolyan fontos, mint a helyes táplálkozás!

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!
Mit érhetsz el a ketogén diétával?
A proteines diéta program hatásai a szervezetre:

Miért ne?!

Csak egy okot mondj, amivel jó lelkiismerettel megindoklod, hogy esélyt sem adsz magadnak a változásra?!

1-2 hónap.
4-8 hét.
Ennyi.
Most itt az alkalom.
Ne várj!

Kezdd el életed új szakaszát!

Nem vágysz majd a puffancsra, a lekváros buktára..
Stabil lesz a vércukor szinted, kevesebb alvással is kipihentebb leszel, nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb és boldogabb leszel!

Vedd a kezedbe a sorsod, irányítsd Te a saját életed!



Változzunk együtt! Érjük el a célunkat!


📞
Fázisok

Receptjeim

Receptek

Termékrendelés 2020 márciusig

Étrend napló .doc

A csatolt táblázat után megtalálod a teljes diéta leírást, a fogyasztható zöldségek listáját és minden más fontos infót. A linkek között vannak receptek, és ebben találod az étrend naplót is, amit az első 5 napban érdemes vezetni. Amit nem mondtam, pedig fontos, hogy az első napokban lehet picit rossz közérzet, fejfájás, diszkomfort érzet, de hamar elmúlik és utána sokkal energikusabbnak érzed majd magad. Bármi kérdésed van, hívj nyugodtan, akár késő este is😉.
Mindenképp legyen előtte fotód, hogy majd így is lásd a változást!