Javascript Slider  

Kacagva megy le 6-8 kg! >>


Ízletes ételekkel, bőséges táplálkozással edd magad karcsúra!


A fehérjediéta során a fogyás elsősorban a zsírraktárakat érinti. Az izom marad! :-)


 

RECEPTGYŰJTEMÉNY

Napi hatszori étkezéssel, csökkentett szénhidrát bevitellel táplálkozol: A lerakódott zsírt égeted el úgy, hogy közben megőrzöd az izomszövetedet!
Kezdjük az általánosan ismert diétás ételekkel: a palacsintával és a és a braunival:

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével égeti a szervezet a lerakódott zsírt!
Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével égeti a szervezet a lerakódott zsírt!
Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével égeti a szervezet a lerakódott zsírt!


 

Jó étvágyat az egészséges ételekhez!


  
105 kg-ról 189 Hgmm vérnyomással indultam, lihegtem, nem fértem el a ruháimban. A NEWWAYDIET segítségével most maratoni futásra készülök, havont több, mint 100 (!) kilométert futok, újra 10 évvel ezelőtti méretű ruhákat vásárolok! :) Gyere velem Te is! HA én megcsináltam, akkor Te is meg tudod csinálni!

Tavaszra új külső - Fogyótársat keresek -10 kg-hoz!



25 kilót fogytam 4 hónap alatt, a döcögős kocogástól eljutottam a félmaratoni versenyig - de ez még nem elég!

Újabb tizest akarok leadni, ehhez a programhoz keresek társakat magam mellé, mert együtt könnyebb!

A NEWWAYDIET segít az ideális testsúly elérésében! Fogyás gyorsan, jojóhatás és koplalás nélkül! Változatos étrenddel , vidáman és nem koplalva, dietetikus és orvosi támogatással - tehát az egészségünkre vigyázva adjunk le havi 6-8 kilót!

Az eddigi eredményeim:
2019. március 31-én belekezdtem egy programba, aminek az eredményét már többen láthattátok több internetes felületen is.
A változás eredményét már júliusban élvezhettem, akkor ennek megörülve egy picit nyaralni kezdtem..  ..de azóta is tartom azonban az elért súlyt minden különösebb nehézség nélkül!

Most azonban nagy fába vágtam a fejszémet, beneveztem egy félmaratoni futóversenyre, amit április 5-én szeretnék lefutni!
Még 10 kilótól szeretnék addig megszabadulni, ezért újra jön a jól megszokott program. :)

Ha Te is szeretnél tavaszra átalakulni, meglepni magad egy fittebb külsővel és jó közérzettel, akkor csatlakozz hozzám, együtt sokkal könnyebb!
A módszert átadom, az úton együtt megyünk végig!

A futáson túli sportomat a www.szintorna.hu órarendje szerint szervezem.

Változzunk együtt!  Érjük el a célunkat!



Önállóan belevágni valamibe nagyon izgalmas dolog - de nem feltétlenül biztonságos!
A ketogén programunk mindig személyre szabott, és mentoraink a teljes időtartam alatt folyamatosan segítenek a résztvevőknek!

Egyenes út a fogyáshoz!

A négy fázisból álló testsúlycsökkentő program INGYENES konzultációval és állapotfelméréssel indul,
a mért adatokat kiértékeljük és analizáljuk.
A konzultációkat két hetente ismételjük, így nyomon tudjuk követni a változást és ha szükséges, egyénileg módosítni tudunk a ketogén diéta programon.

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!

Kifogások, kifogások..

Van aki eleve fenntartással gondol arra, hogy mindenféle porokat kell vízzel kikutyulnia és azt a homok-ízű löttyöt kell innia hetekig - hát ezt én sem bírnám ki!
Hidd el, (ne hidd el, kóstold meg!) a kakaós csiga és a csécsi szalonna helyett a Csoki-karamell vagy az Erdei gyümölcs müzlit reggelizve is jól laksz majd, és a szervezeted hamar átáll a ketogén étrendre!
Én is nehezen kezdtem hozzá..
Addig vártam, amíg a vérnyomásom már olyan magas volt, amit az orvos nagyon rosszallóan közölt velem :(
Elkezdtem a ketózisos étrendet, és a második héten már eszembe sem jutott, hogy "bűnözzek"!
Boldog voltam, mert megindult a súyom (és a vérnyomásom) lefelé, én pedig a lépcsőn beszélgetve, olyan tempóval megyek fölfelé, hogy barátnőim nem bírják szusszal mellettem!

Minél több ételt készítesz el a ketózis-diéta alapanyagaiból, annál inkább "belejösz" a fehérjeporos főzésbe, és minél többet fogysz, annál inkább vágysz újra a mozgásra! Egy önmagát gerjesztő pozitív folyamat indul be a fehérje diéta alkalmazásával!

Egy idő után kialakul a "flow-érzés":
Én a futásban találtam rá (teneeager korom után ismét) arra a csodálatos valamire, ami elrepít a konyhapulttól a sport, a mozgás területére!

Mi a titok?

A titok az, hogy a ketózisban akármilyen edzésre járunk, a zsírunk csökken - és nem csak a felszíni, hanek a zsigeri zsír is!
Ha átáll a szervezetünk a felesleges zsír elégetésére, az edzésekkel az izomtömegünket építjük - előnyünkre megváltozik a testünk felépítése, a megjelenésünk, az önbecsülésünk!
Fontos, hogy megtapasztald a saját tested arányainak a változását, de fontos az is, hogy ezt mérésekkel dokumentáljuk!

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!

Az INGYENES konzultációk alkalmával, kalibrált orvosi mérleggel állapítjuk meg a kor és a magasság függvényében a következő értékeket:

És a cukorbetegség?

Nagy esélye lesz annak, hogy aki cukorbeteg, az újra gyógyszerektől független életet élhessen. Általánosságban elmondhatjuk, de a cukorbetegségnél még inkább, hogy ha úgy tápláljuk a testünket, ahogy az igényli - és ketogén étrend erre az egyik legalkalmasabb mód - akkor a szervezet meg tudja gyógyítani önmagát!

Persze nem szabad "hűbelebalázs" módjára étkezni és gyógyszerezni, az orvosi felügyelet elengedhetetlen ilyen esetekben! A doktor segít beállítani a gyógyszereket, ellenőrzi a diétát, és valószínűleg abbahagyja az inzulin injekciók receptjeinek megírását is! :))

Orvosi és dietetikus támogatás

Fontos tisztában lenned saját egészségi állapotoddal! A teljes program alatt privát levélben kérdezhetsz tanácsadó orvosunktól és dietetikusunktól!

Ha áttérsz arra az étrendre, amivel mi már leadtuk a felesleges súlyunk 20-30%-át, akkor kb. a második héten megdöbbensz majd az elért sikertől!
Én 10 éves hiábavaló próbálkozás után a ketogén étrenddel soha nem tapasztalt gyorsasággal kezdtem fogyni, és minél több kiló ment le rólam, annál inkább meggyőződtem a számomra újfajta és szokatlan étkezési program létjogosultságáról!

Ketózisban fehérje diétával

A ketózisos testsúlycsökkentő étrend önfegyelmet követel..
Az előírásokat maradéktalanul be kell tartani, ha a zsigeri zsír és a test zsír százalék értékét csökkenteni akarjuk!
Az izomzatunk ezzel párhuzamosan épülni fog - persze ehhez ingerre van szükség, a mozgás, a test fizikai edzése ugyanolyan fontos, mint a helyes táplálkozás!

Hozzuk ketózisba  szervezetünket! Ketodiéta, proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta - sokféleképpen említik - a lényeg, hogy az izomszövet megkímélésével éeti a szervezet a lerakódott zsírt!
Mit érhetsz el a ketogén diétával?
A proteines diéta program hatásai a szervezetre:

Miért ne?!

Csak egy okot mondj, amivel jó lelkiismerettel megindoklod, hogy esélyt sem adsz magadnak a változásra?!

1-2 hónap.
4-8 hét.
Ennyi.
Most itt az alkalom.
Ne várj!

Kezdd el életed új szakaszát!

Nem vágysz majd a puffancsra, a lekváros buktára..
Stabil lesz a vércukor szinted, kevesebb alvással is kipihentebb leszel, nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb és boldogabb leszel!

Vedd a kezedbe a sorsod, irányítsd Te a saját életed!



Változzunk együtt! Érjük el a célunkat!


📞